All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The CRM experience and the use in czech companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F06%3A00000004" target="_blank" >RIV/47813059:19520/06:00000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Praxe a využívání CRM v českých firmách.

  • Original language description

    V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chovánímkontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.

  • Czech name

    Praxe a využívání CRM v českých firmách.

  • Czech description

    V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chovánímkontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Methodology of Relationship Management and its position in Strategic Marketing and CRM. Advantages and utilization in practise</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nová teorie ekonomiky a managementu organizací

  • ISBN

    80-245-1091-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    1373-1384

  • Publisher name

    VŠE Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 19, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article