Increasing of Competitive Differentiation of Universities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190565" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190565 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zvyšování konkurenční diferenciace vysokých škol
Original language description
Příspěvek se zamýšlí nad vznikajícím konkurenčním prostředím vysokých škol v České republice, které klade mnohem větší nároky na management vysokých škol. Základem úspěchu v konkurenčním boji vysokých škol se stávají metody a principy marketingově orientovaného řízení, což předpokládá vytvoření vhodného marketingového mixu.
Czech name
Zvyšování konkurenční diferenciace vysokých škol
Czech description
Příspěvek se zamýšlí nad vznikajícím konkurenčním prostředím vysokých škol v České republice, které klade mnohem větší nároky na management vysokých škol. Základem úspěchu v konkurenčním boji vysokých škol se stávají metody a principy marketingově orientovaného řízení, což předpokládá vytvoření vhodného marketingového mixu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
315-318
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
May 16, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—