Effectiveness validation of marketing strategy at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F13%3A86086403" target="_blank" >RIV/61989100:27350/13:86086403 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava
Original language description
Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.
Czech name
Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava
Czech description
Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXI
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
25
Pages from-to
102-126
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—