All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effectiveness validation of marketing strategy at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F13%3A86086403" target="_blank" >RIV/61989100:27350/13:86086403 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava

  • Original language description

    Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.

  • Czech name

    Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava

  • Czech description

    Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XXI

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    25

  • Pages from-to

    102-126

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database