Creation of a Strategy in the University Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190570" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190570 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing ve vzdělávání
Original language description
Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie
Czech name
Marketing ve vzdělávání
Czech description
Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing vzdelávacích inštitúcií
ISBN
978-80-89220-86-1
Number of pages of the result
7
Pages from-to
46-52
Number of pages of the book
—
Publisher name
Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
UT code for WoS chapter
—