ICT SKILLS OF A STUDENT TEACHER (TIGR FOR FUTURE TEACHERS)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000328" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Original language description
Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končících první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.
Czech name
ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Czech description
Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končících první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Evropské pedagogické fórum 2011. Současná společnost a profese učitele. Sborník konference 5.?9. prosince 2011. Hradec Králové.
ISBN
978-80-904877-6-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
324-331
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—