ICT SKILLS OF A STUDENT TEACHER (TIGR FOR FUTURE TEACHERS).
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000707" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000707 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.grantjournal.com/issue/0101/PDF/0101.pdf" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/issue/0101/PDF/0101.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Original language description
Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končí-cích první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.
Czech name
ICT dovednosti u studentů učitelství (TIGR pro budoucí učitele).
Czech description
Funkční ICT znalosti a dovednosti jsou nezbytnou součástí kompetencí vysokoškolských studentů a kvalifikace moderního učitele. ICT znalosti a dovednosti u 56 studentů prvního ročníku kombinovaných učitelských studijních programů byly zjišťovány pomocí on-line testu informační gramotnosti TIGR fy SCIO. Ukázalo se, že průměrné výsledky testovaných vysokoškolských studentů kombinovaného studia jsou srovnatelné s výsledky studentů končí-cích první půli studia na víceletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, žeexistuje statisticky významná skupina studentů učitelství bez funkční ICT gramotnosti a současně existuje také statisticky významná skupina, kterou lze označit jako jedince ICT gramotné.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Grant Journal
ISSN
1805-0638
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
70-74
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—