All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

P-Scales Method in assessment of pupils with special.educational needs.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F12%3A%230000723" target="_blank" >RIV/46747885:24510/12:#0000723 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metoda P-scales v hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Original language description

    On-line testování využívající ICT se stává jedním z důležitých evaluačních nástrojů žáků v hlavním vzdělávacím proudu. Podobné metody mohou být využity také pro hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Možnosti přizpůsobení vlastnosti on-line testovacích prostředí však často neodpovídají skutečným speciálním vzdělávacím potřebám žáků. Nevhodné použití takových testů však může vést ke zkresleným výsledkům. Je zapotřebí najít a v národních podmínkách ověřit takové metody, které individuální přizpůsobení umožňují, případně takové, které kombinují výhody cloud řešení s individuálním hodnocením žáka učitelem. Současně je žádoucí, aby tyto metody byly používány i v zahraničí, tak aby bylo možno provádět mezinárodní srovnání výsledků vzdělávání žáků se SVP přinejmenším v rámci Evropské unie. Jako jedna z možností se ukazuje metoda P-scales navržená ve Velké Británii, která je v podmínkách České republiky ověřována v rámci projektů Special Needs Accreditation for Europe (SAFE) a A

  • Czech name

    Metoda P-scales v hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Czech description

    On-line testování využívající ICT se stává jedním z důležitých evaluačních nástrojů žáků v hlavním vzdělávacím proudu. Podobné metody mohou být využity také pro hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Možnosti přizpůsobení vlastnosti on-line testovacích prostředí však často neodpovídají skutečným speciálním vzdělávacím potřebám žáků. Nevhodné použití takových testů však může vést ke zkresleným výsledkům. Je zapotřebí najít a v národních podmínkách ověřit takové metody, které individuální přizpůsobení umožňují, případně takové, které kombinují výhody cloud řešení s individuálním hodnocením žáka učitelem. Současně je žádoucí, aby tyto metody byly používány i v zahraničí, tak aby bylo možno provádět mezinárodní srovnání výsledků vzdělávání žáků se SVP přinejmenším v rámci Evropské unie. Jako jedna z možností se ukazuje metoda P-scales navržená ve Velké Británii, která je v podmínkách České republiky ověřována v rámci projektů Special Needs Accreditation for Europe (SAFE) a A

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ICT ve vzdělávání. Sborník konference 7.?8. 11. 2012, Olomouc.

  • ISBN

    978-80-244-3362-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    137-151

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article