All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self-renewal of the teacher as an expert in a helping-profession based on managerial skills and prevention of distress

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001132" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001132 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychohygiena učitele jako zástupce pomáhající profese založená na bázi sebeřízení a prevenci vzniku distresu

  • Original language description

    Psychohygiena pro děti (žáky) je téma, které pedagogická literatura řeší poměrně obsáhle. Méně prostoru je věnováno psychohygieně pedagogů, kteří tuto náročnou profesi vykonávají. Příspěvek se bude zabývat komplexním přístupem pedagoga k pojetí své prácea svého odpočinku tak, aby byl efektivní, sám pedagog uspokojený ze své práce a odpočatý. Internalizace vhodných návyků sebeřízení, jejich dlouhodobé vědomé a aktivní udržování vede k jejich automatizaci a takovému druhu zvnitřnění, které následně ústív přirozené vnímání návyků jako součásti osobnostních charakteristik pedagoga.

  • Czech name

    Psychohygiena učitele jako zástupce pomáhající profese založená na bázi sebeřízení a prevenci vzniku distresu

  • Czech description

    Psychohygiena pro děti (žáky) je téma, které pedagogická literatura řeší poměrně obsáhle. Méně prostoru je věnováno psychohygieně pedagogů, kteří tuto náročnou profesi vykonávají. Příspěvek se bude zabývat komplexním přístupem pedagoga k pojetí své prácea svého odpočinku tak, aby byl efektivní, sám pedagog uspokojený ze své práce a odpočatý. Internalizace vhodných návyků sebeřízení, jejich dlouhodobé vědomé a aktivní udržování vede k jejich automatizaci a takovému druhu zvnitřnění, které následně ústív přirozené vnímání návyků jako součásti osobnostních charakteristik pedagoga.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vybrané praktické aspekty kurikulární reformy v českém vzdělávání

  • ISBN

    9788090524521

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    49-59

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article