All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impulses for the creative work of students in bitmap graphics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001172" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001172 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika

  • Original language description

    Tento článek si klade za cíl ukázat význam týmové práce při práci s digitálními kolážemi pro rozvoj kreativity studentských prací v předmětu počítačová grafika. Již dříve umělci surrealisté experimentovali s týmovou prací při tvorbě koláží. Dnes se spektrum možností týmové práce rozšiřuje díky vlastnostem pokročilých grafických editorů a možnostem sdílení informačních zdrojů na internetu. Během experimentální hodiny bylo do aktivity zapojeno 22 studentů. Byla sledována strategie, kterou si studenti zvolili pro vytváření digitálního koláže. Pozorování výuky byla doplněna diskusí a dotazníkovým šetřením. Aktivita ukázala studentům techniku, jak mohou hledat inspiraci pro své další práce. Tento typ aktivity byl vyzkoušen se studenty na začátku semestru. Aktivita přispěla i k prohloubení studentských dovedností v ovládání grafického editoru.

  • Czech name

    Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika

  • Czech description

    Tento článek si klade za cíl ukázat význam týmové práce při práci s digitálními kolážemi pro rozvoj kreativity studentských prací v předmětu počítačová grafika. Již dříve umělci surrealisté experimentovali s týmovou prací při tvorbě koláží. Dnes se spektrum možností týmové práce rozšiřuje díky vlastnostem pokročilých grafických editorů a možnostem sdílení informačních zdrojů na internetu. Během experimentální hodiny bylo do aktivity zapojeno 22 studentů. Byla sledována strategie, kterou si studenti zvolili pro vytváření digitálního koláže. Pozorování výuky byla doplněna diskusí a dotazníkovým šetřením. Aktivita ukázala studentům techniku, jak mohou hledat inspiraci pro své další práce. Tento typ aktivity byl vyzkoušen se studenty na začátku semestru. Aktivita přispěla i k prohloubení studentských dovedností v ovládání grafického editoru.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Motivace k tvořivosti na pedagogické fakultě: přístupy k tvořivosti v učitelském povolání

  • ISBN

    9788026104285

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    245-255

  • Number of pages of the book

    266

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS chapter