Impulses for the creative work of students in bitmap graphics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001172" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001172 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika
Original language description
Tento článek si klade za cíl ukázat význam týmové práce při práci s digitálními kolážemi pro rozvoj kreativity studentských prací v předmětu počítačová grafika. Již dříve umělci surrealisté experimentovali s týmovou prací při tvorbě koláží. Dnes se spektrum možností týmové práce rozšiřuje díky vlastnostem pokročilých grafických editorů a možnostem sdílení informačních zdrojů na internetu. Během experimentální hodiny bylo do aktivity zapojeno 22 studentů. Byla sledována strategie, kterou si studenti zvolili pro vytváření digitálního koláže. Pozorování výuky byla doplněna diskusí a dotazníkovým šetřením. Aktivita ukázala studentům techniku, jak mohou hledat inspiraci pro své další práce. Tento typ aktivity byl vyzkoušen se studenty na začátku semestru. Aktivita přispěla i k prohloubení studentských dovedností v ovládání grafického editoru.
Czech name
Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika
Czech description
Tento článek si klade za cíl ukázat význam týmové práce při práci s digitálními kolážemi pro rozvoj kreativity studentských prací v předmětu počítačová grafika. Již dříve umělci surrealisté experimentovali s týmovou prací při tvorbě koláží. Dnes se spektrum možností týmové práce rozšiřuje díky vlastnostem pokročilých grafických editorů a možnostem sdílení informačních zdrojů na internetu. Během experimentální hodiny bylo do aktivity zapojeno 22 studentů. Byla sledována strategie, kterou si studenti zvolili pro vytváření digitálního koláže. Pozorování výuky byla doplněna diskusí a dotazníkovým šetřením. Aktivita ukázala studentům techniku, jak mohou hledat inspiraci pro své další práce. Tento typ aktivity byl vyzkoušen se studenty na začátku semestru. Aktivita přispěla i k prohloubení studentských dovedností v ovládání grafického editoru.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Motivace k tvořivosti na pedagogické fakultě: přístupy k tvořivosti v učitelském povolání
ISBN
9788026104285
Number of pages of the result
10
Pages from-to
245-255
Number of pages of the book
266
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS chapter
—