Findings from the Basic Research of the Social Climate of Teaching Staffs and Their Application in the Basic and Secondary School Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008537" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008537 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.capv.cz/images/sborniky/2020/apv_2020.pdf" target="_blank" >http://www.capv.cz/images/sborniky/2020/apv_2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nálezy základního výzkumu sociálního klimatu učitelských sborů a jejich využití pro praxi základních a středních škol
Original language description
Cílem příspěvku je představit projekt zaměřený na rozvoj sociálního klimatu učitelských sborů v ZŠ a SŠ v Libereckém kraji. Při realizaci projektu budou využity výstupy základního výzkumu GA ČR 16-10057S “Stabilita a proměny učitelských sborů ZŠ“, které poslouží při tvorbě metodiky diagnostiky sociálního klimatu učitelských sborů, metodiky obecných a specifických intervencí pro podporu rozvoje jednotlivých škol v oblasti vztahů a vedení lidí. Projekt má ambici využít zjištěná data z diagnostických fází k ověření účinnosti intervencí formou aplikovaného výzkumu (experiment).
Czech name
Nálezy základního výzkumu sociálního klimatu učitelských sborů a jejich využití pro praxi základních a středních škol
Czech description
Cílem příspěvku je představit projekt zaměřený na rozvoj sociálního klimatu učitelských sborů v ZŠ a SŠ v Libereckém kraji. Při realizaci projektu budou využity výstupy základního výzkumu GA ČR 16-10057S “Stabilita a proměny učitelských sborů ZŠ“, které poslouží při tvorbě metodiky diagnostiky sociálního klimatu učitelských sborů, metodiky obecných a specifických intervencí pro podporu rozvoje jednotlivých škol v oblasti vztahů a vedení lidí. Projekt má ambici využít zjištěná data z diagnostických fází k ověření účinnosti intervencí formou aplikovaného výzkumu (experiment).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000035" target="_blank" >TL03000035: Quality of the Social Climate of Czech Basic and Secondary Schools and Possible Interventions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů