Educating Nursing Faculty on the Process of Learning Outcome-focused Module Design
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F12%3A%230000182" target="_blank" >RIV/47813059:19510/12:#0000182 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávání učitelů fakulty ošetřovatelství v procesu modulového návrhu zaměřeného na výstupy z učení
Original language description
Přednáška na konferenci. Jednou z klíčových aktivit v tříletém projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/2.2.00/15.0178 s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě je vzdělávání vyučujících ošetřovatelství s podporou zahraničního experta. Osvojování nových znalostí a dovedností má charakter tvůrčí práce v procesu tvorby modulů s popisem učebních výsledků a konstruktivním propojováním učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením v jednotlivých modulech. Získané znalosti zahrnují celou šíři problematiky implementace Národního kvalifikačního rámce terciárního vzdělávání v České republice (Q-RAM), navazujícího na Rámec kvalifikací pro Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání (QF-EHEA). Poznatky umožňuji správné porozumění používané terminologii, aplikaci ECTS, odhadu studijní zátěže studenta, aj. Cílem vzdělávání vyučujících je jejich příprava na proces zajišťování kvality při realizaci studijního programu ošetřovat
Czech name
Vzdělávání učitelů fakulty ošetřovatelství v procesu modulového návrhu zaměřeného na výstupy z učení
Czech description
Přednáška na konferenci. Jednou z klíčových aktivit v tříletém projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/2.2.00/15.0178 s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě je vzdělávání vyučujících ošetřovatelství s podporou zahraničního experta. Osvojování nových znalostí a dovedností má charakter tvůrčí práce v procesu tvorby modulů s popisem učebních výsledků a konstruktivním propojováním učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením v jednotlivých modulech. Získané znalosti zahrnují celou šíři problematiky implementace Národního kvalifikačního rámce terciárního vzdělávání v České republice (Q-RAM), navazujícího na Rámec kvalifikací pro Evropský prostor vysokoškolského vzdělávání (QF-EHEA). Poznatky umožňuji správné porozumění používané terminologii, aplikaci ECTS, odhadu studijní zátěže studenta, aj. Cílem vzdělávání vyučujících je jejich příprava na proces zajišťování kvality při realizaci studijního programu ošetřovat
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
FP - Other medical fields
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů