CONSTRUCTIVE interconnection of individual learning outcomes in teaching, learning and assessment within the module
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000232" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000232 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU
Original language description
Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili
Czech name
KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU
Czech description
Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
FP - Other medical fields
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve strudiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
124-129
Publisher name
Slezská univerzita
Place of publication
Opava
Event location
Opava
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—