All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CONSTRUCTIVE interconnection of individual learning outcomes in teaching, learning and assessment within the module

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000232" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000232 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU

  • Original language description

    Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili

  • Czech name

    KONSTRUKTIVNÍ PROPOJENÍ DÍLČÍCH UČEBNÍCH VÝSTUPŮ S VÝUKOU, UČENÍM A HODNOCENÍM UVNITŘ MODULU

  • Czech description

    Kvalitu kvalifikace zajišťuje konstruktivní propojování stanovených učebních výstupů s formami a metodami výuky, učení a hodnocení. Konstruktivní propojování učebních výstupů probíhá na třech úrovních: ve výukovém procesu uvnitř modulu (dílčí učební výstupy), na úrovni modulu (učební výstupy daného modulu) a na úrovni celého studijního programu (kompetence absolventa). S prokazováním dosažené úrovně znalosti, dovednosti a kompetencí student začíná od dílčích učebních výstupů uvnitř modulu. Učební výstupy jako důsledek vyvinutého úsilí a vynaloženého času studenta musí být hodnotitelé a měřitelné. Stanovení míry při posuzování dosažených učebních výstupů u studentů vyžaduje, aby vyučující vytvořili a používali hodnotící nástroje. V rámci řešeného tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem: Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě inovátoři (vyučující ošetřovatelství) vytvořili

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    FP - Other medical fields

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve strudiu ošetřovatelství

  • ISBN

    978-80-7248-883-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    124-129

  • Publisher name

    Slezská univerzita

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Opava

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article