All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation learning outcomes in a constructive networking teaching and learning methods in the module

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000231" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000231 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH

  • Original language description

    Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.

  • Czech name

    HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH

  • Czech description

    Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    FP - Other medical fields

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství

  • ISBN

    978-80-7248-883-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    112-123

  • Publisher name

    Slezská univerzita

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article