Evaluation learning outcomes in a constructive networking teaching and learning methods in the module
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000231" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000231 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH
Original language description
Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.
Czech name
HODNOCENÍ UČEBNÍCH VÝSTUPŮ PŘI KONSTRUKTIVNÍM PROPOJOVÁNÍ METOD VÝUKY A UČENÍ V MODULECH
Czech description
Posuzování míry dosažení učebních výstupů v modulech vyžaduje vytvoření a používání hodnotících nástrojů, metod nebo postupů. Řešení tříletého projektu CZ.1.07/2.2.00/15.0178 (2010 ? 2013) realizovaného v operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s názvem. Inovace studijního programu ošetřovatelství na Slezské univerzitě v Opavě rozšířilo členům řešitelského týmu poznatky o významu konstruktivního propojování učebních výstupů s výukou, učením a hodnocením jejich dosažení ve vytvořených modulech. Orientace v komplexu hodnotících nástrojů zaměřených na dosaženou úroveň učebních výstupů umožnila navrhnout i jejich konkrétní podoby pro reálný výukový proces. Při hodnocení učebních výstupů je nutné rozlišovat dva typy učebních výstupů: jednorázové (ošetřovatelské výkony) a rozvojové (v oblasti komunikace nebo aplikace ošetřovatelského procesu). Při posuzování rozvojových učebních výstupů je možné hodnotit dosaženou úroveň schopnosti kritického myšlení studenta.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
FP - Other medical fields
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
112-123
Publisher name
Slezská univerzita
Place of publication
Opava
Event location
Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—