All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

FINAL REPORT 3 Sociological Analysis focused on the description and identification of barriers to the participation of children from an environment of social exclusion in preschool education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000598" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000598 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://elearning.fvp.slu.cz/pluginfile.php/52458/mod_resource/content/1/Zaverecna_zprava_KA3.pdf" target="_blank" >http://elearning.fvp.slu.cz/pluginfile.php/52458/mod_resource/content/1/Zaverecna_zprava_KA3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA 3 Sociologická analýza zaměřená na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání

  • Original language description

    Závěrečná zpráva předkládá dílčí výstupy projektu CZ.1.07/1.2.00/47.0009 Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Obsahuje Sociologickou analýzu zaměřenou na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání.

  • Czech name

    ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA 3 Sociologická analýza zaměřená na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání

  • Czech description

    Závěrečná zpráva předkládá dílčí výstupy projektu CZ.1.07/1.2.00/47.0009 Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice. Obsahuje Sociologickou analýzu zaměřenou na popis a identifikaci bariér účasti dětí z prostředí sociální exkluze v předškolním vzdělávání.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    54

  • Place of publication

    Opava

  • Publisher/client name

    Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy

  • Version