Determinants of Educational Process Effectivenes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000015" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Original language description
Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem).
Czech name
Determinanty efektivnosti edukačního procesu
Czech description
Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem).
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788073294281
Number of pages
92
Publisher name
Repronis, s.r.o. Ostrava
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—