All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Determinants of Educational Process Effectivenes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000015" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Determinanty efektivnosti edukačního procesu

  • Original language description

    Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem).

  • Czech name

    Determinanty efektivnosti edukačního procesu

  • Czech description

    Monografie vychází z dlouhodobého teoretického a praktického ("terénního")zkoumání, jakož i z praktických zkušeností autora v oblasti efektivnosti determinantů edukačního procesu. Obsahuje tři kapitoly. první se soustřeďuje na vymezení klíčových kategorií a pojmů jako objekt zkoumání, efektivnost, profit, utilitárnost, edukační efektivnost, didaktická efektivnost, kvalita edukačního procesu, determinanta, determinanta edukační kvality atd. Druhá kapitola je zaměřena na určení determinantů efektivnosti edukačního procesu na bázi časo-sběrného teoretického i praktického zjišťování a zkoumání autora monografie a to v předzaměstnaneckém, tak i zaměstnaneckém, jakož i pozaměstnaneckém období (oblasti). Třetí kapitola je věnována teoretickému zdůvodnění klíčových determinantůefektivnosti edukačního procesu jako edukační cíl, obsah, formy, metody, didaktické prostředky, pomůcky a technika, ajkož i didaktické principy. V závěru prezentuje monografie výběr použitých zdrojů (publikací, dokumentů a norem).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788073294281

  • Number of pages

    92

  • Publisher name

    Repronis, s.r.o. Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book