All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Androdidactics to Gerontodidactics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F18%3AA0000094" target="_blank" >RIV/47813059:19510/18:A0000094 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od androdidaktiky ke gerontodidaktice

  • Original language description

    prezentovaná monografie vychází z dlouhodobého teoretického i terénního výzkumu autora (terénní výzkum 2017 - 2018, jakož i z jeho bohatých zkušeností ve sféře androdidaktiky a gerontodidaktiky, kterými se rozumí teorie vzdělávání dospělých a seniorů.Cílem monografie byla identifikace klíčových a podpůrných segmentů gerontodidaktiky, jakož i determinujících rozdílů mezi didaktickým procesem dospělých a seniorských edukantů. Výzkum poukázal na klíčové segmenty: cíl, obsah, forma, metoda, technické prostředky, principy, a podpůrné segmenty: tvořivost, diagnostika, výzkum, marketing, prognózování, poradenstí a edukační reklama. V jednotlivých kapitolách autor demonstruje rozdíly mezi didaktickými komponenty edukačního procesu dospělých a seniorských edukantů, které jsou v případě seniorských edukantů determinované především jejich potřebami, docilitou a psychosomatickým stavem. Monografie je doplněna třemi přílohami: charakteristikou vybraných učebních forem a metod vhodných pro seniory, jakož i charakteristikou metod a technik androdidaktického a gerontodidaktického výzkumu.

  • Czech name

    Od androdidaktiky ke gerontodidaktice

  • Czech description

    prezentovaná monografie vychází z dlouhodobého teoretického i terénního výzkumu autora (terénní výzkum 2017 - 2018, jakož i z jeho bohatých zkušeností ve sféře androdidaktiky a gerontodidaktiky, kterými se rozumí teorie vzdělávání dospělých a seniorů.Cílem monografie byla identifikace klíčových a podpůrných segmentů gerontodidaktiky, jakož i determinujících rozdílů mezi didaktickým procesem dospělých a seniorských edukantů. Výzkum poukázal na klíčové segmenty: cíl, obsah, forma, metoda, technické prostředky, principy, a podpůrné segmenty: tvořivost, diagnostika, výzkum, marketing, prognózování, poradenstí a edukační reklama. V jednotlivých kapitolách autor demonstruje rozdíly mezi didaktickými komponenty edukačního procesu dospělých a seniorských edukantů, které jsou v případě seniorských edukantů determinované především jejich potřebami, docilitou a psychosomatickým stavem. Monografie je doplněna třemi přílohami: charakteristikou vybraných učebních forem a metod vhodných pro seniory, jakož i charakteristikou metod a technik androdidaktického a gerontodidaktického výzkumu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788073294434

  • Number of pages

    121

  • Publisher name

    Repronis, s.r.o. Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book