HETEROGENEITY IN THE CONCEPT OF INCLUSIVE EDUCATION: FOCUSED ON CHILDREN AND PUPILS IN COMPULSORY EDUCATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000072" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000072 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na socioedukativní individuality dětí a žáků s důrazem na otázky speciálních vzdělávacích potřeb a potřeb podpůrných opatření. Prezentuje pojetí speciálněpedagogické heterogenity a dotýká se profesní připravenosti pedagogů. Do sestaveného schématu vstupují v synchronizované dyádě diagnostika projevů jednotlivých kategorií speciálních vzdělávacích potřeb a identifikace vhodné podpory, která je závislá na kompetencích pedagogického týmu.
Czech name
Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na socioedukativní individuality dětí a žáků s důrazem na otázky speciálních vzdělávacích potřeb a potřeb podpůrných opatření. Prezentuje pojetí speciálněpedagogické heterogenity a dotýká se profesní připravenosti pedagogů. Do sestaveného schématu vstupují v synchronizované dyádě diagnostika projevů jednotlivých kategorií speciálních vzdělávacích potřeb a identifikace vhodné podpory, která je závislá na kompetencích pedagogického týmu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII.
ISBN
9788087952214
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
18-26
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 1, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—