Digital pedagogy in the context of preschool education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F22%3AA0000439" target="_blank" >RIV/47813059:19510/22:A0000439 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Digitální pedagogika v kontextu předškolního vzdělávání
Original language description
Do jisté míry příspěvek reaguje na výroční zprávu za školní rok 2019/2010 v předškolním vzdělávání vydanou Českou školní inspekcí (2020), kdy se dozvídáme o nízkém využití interaktivních hraček a stereotypních přístupech ve vzdělávání, a Podkladovou studii předškolního vzdělávání (NÚV, 2019), která se zmiňuje o tom, aby bylo žádoucí se zodpovědně zaobírat digitální gramotností a informatickým myšlením v předškolním vzdělávání a hledat možnosti smysluplného užívání nových příležitostí v kontextu používání digitálních technologií s ohledem na vývojové předpoklady, možnosti a potřeby předškolních dětí. Příspěvek je rozdělen na dvě hlavní oblasti: 1. Digitální pedagogika a 2. Rozvoj digitální pregramotnosti. Dále se autorka zabývá termíny, jako jsou STE(A)M, IoT a IoToys. Příspěvek uzavírá diskurs nad využitím IoToys v předškolním vzdělávání.
Czech name
Digitální pedagogika v kontextu předškolního vzdělávání
Czech description
Do jisté míry příspěvek reaguje na výroční zprávu za školní rok 2019/2010 v předškolním vzdělávání vydanou Českou školní inspekcí (2020), kdy se dozvídáme o nízkém využití interaktivních hraček a stereotypních přístupech ve vzdělávání, a Podkladovou studii předškolního vzdělávání (NÚV, 2019), která se zmiňuje o tom, aby bylo žádoucí se zodpovědně zaobírat digitální gramotností a informatickým myšlením v předškolním vzdělávání a hledat možnosti smysluplného užívání nových příležitostí v kontextu používání digitálních technologií s ohledem na vývojové předpoklady, možnosti a potřeby předškolních dětí. Příspěvek je rozdělen na dvě hlavní oblasti: 1. Digitální pedagogika a 2. Rozvoj digitální pregramotnosti. Dále se autorka zabývá termíny, jako jsou STE(A)M, IoT a IoToys. Příspěvek uzavírá diskurs nad využitím IoToys v předškolním vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Juvenilia Paedagogica: Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptech dizertačních prác doktorandov.
ISBN
9788056805039
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
8-14
Publisher name
Trnavská univerzita v Trnavě
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě,
Event date
Jan 1, 2022
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—