All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital pedagogy in the context of preschool education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F22%3AA0000439" target="_blank" >RIV/47813059:19510/22:A0000439 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální pedagogika v kontextu předškolního vzdělávání

  • Original language description

    Do jisté míry příspěvek reaguje na výroční zprávu za školní rok 2019/2010 v předškolním vzdělávání vydanou Českou školní inspekcí (2020), kdy se dozvídáme o nízkém využití interaktivních hraček a stereotypních přístupech ve vzdělávání, a Podkladovou studii předškolního vzdělávání (NÚV, 2019), která se zmiňuje o tom, aby bylo žádoucí se zodpovědně zaobírat digitální gramotností a informatickým myšlením v předškolním vzdělávání a hledat možnosti smysluplného užívání nových příležitostí v kontextu používání digitálních technologií s ohledem na vývojové předpoklady, možnosti a potřeby předškolních dětí. Příspěvek je rozdělen na dvě hlavní oblasti: 1. Digitální pedagogika a 2. Rozvoj digitální pregramotnosti. Dále se autorka zabývá termíny, jako jsou STE(A)M, IoT a IoToys. Příspěvek uzavírá diskurs nad využitím IoToys v předškolním vzdělávání.

  • Czech name

    Digitální pedagogika v kontextu předškolního vzdělávání

  • Czech description

    Do jisté míry příspěvek reaguje na výroční zprávu za školní rok 2019/2010 v předškolním vzdělávání vydanou Českou školní inspekcí (2020), kdy se dozvídáme o nízkém využití interaktivních hraček a stereotypních přístupech ve vzdělávání, a Podkladovou studii předškolního vzdělávání (NÚV, 2019), která se zmiňuje o tom, aby bylo žádoucí se zodpovědně zaobírat digitální gramotností a informatickým myšlením v předškolním vzdělávání a hledat možnosti smysluplného užívání nových příležitostí v kontextu používání digitálních technologií s ohledem na vývojové předpoklady, možnosti a potřeby předškolních dětí. Příspěvek je rozdělen na dvě hlavní oblasti: 1. Digitální pedagogika a 2. Rozvoj digitální pregramotnosti. Dále se autorka zabývá termíny, jako jsou STE(A)M, IoT a IoToys. Příspěvek uzavírá diskurs nad využitím IoToys v předškolním vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Juvenilia Paedagogica: Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptech dizertačních prác doktorandov.

  • ISBN

    9788056805039

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    8-14

  • Publisher name

    Trnavská univerzita v Trnavě

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě,

  • Event date

    Jan 1, 2022

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article