All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The analysis of level strategic and marketing management in industry factories in Moravian and Silesian region.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000393" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000393 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Original language description

    Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.

  • Czech name

    Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu

  • Czech description

    Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7248-437-9

  • Number of pages

    155

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská faklta v Karviné

  • Place of publication

    Karviná

  • UT code for WoS book