The analysis of level strategic and marketing management in industry factories in Moravian and Silesian region.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000393" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000393 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Original language description
Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.
Czech name
Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu
Czech description
Tato publikace je dílčím výstupem řešení grantového projektu IGS č.14/ 2007 -"analýza úrovně strategického marketingového řízení ve vybraných průmyslových firmách".Publikace obsahuje jak teoretickou a analytickou část,zpracovanou na základě terénních průzkumů autora i studia sekundárních údajů, tak část syntetickou,která zobecňuje zjištěné poznatky v oblasti strategického řízení pro jejich možné využití v řízení srovnatelných firem.Uvádí změny v ekonomice po přechodu na tržní hospodářství a jejich dopady na podnikový management,rozebírá principy strategického myšlení,které by měli manažeři dodržovat a využívat při svých řídících činnostech, obsahuje vývojové trendy v požadavcích na firemní marketing a zásady řídící činnosti v podnikovém managementu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7248-437-9
Number of pages
155
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská faklta v Karviné
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—