Innovation in Wine
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001583" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001583 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovace ve víně
Original language description
Cílem příspěvku je uvést faktory ovlivňující řízení vinařských značek a uvést oblasti, které by měly být zohledňovány při inovování vinařských značek. Příspěvek uvádí oblasti, které jsou inovovány v Templářských sklepech Čejkovice, jako je produkt, cena,distribuce a marketingová komunikace. Příspěvek také charakterizuje vinařskou turistiku jako součást inovací ve víně.
Czech name
Inovace ve víně
Czech description
Cílem příspěvku je uvést faktory ovlivňující řízení vinařských značek a uvést oblasti, které by měly být zohledňovány při inovování vinařských značek. Příspěvek uvádí oblasti, které jsou inovovány v Templářských sklepech Čejkovice, jako je produkt, cena,distribuce a marketingová komunikace. Příspěvek také charakterizuje vinařskou turistiku jako součást inovací ve víně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Víno jako multikulturní fenomén
ISBN
978-80-87533-00-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
45-54
Publisher name
Societas Scientiarum Olomoucensis II.
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 28, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—