All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Wine Brands´ Marketing Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508562" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508562 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový management značek vína

  • Original language description

    Úspěšnými značkami na světovém trhu s vínem se postupně stávají společnosti z netradičních vinařských zemí, které byly ještě před několika lety neznámé. Tyto nové vinařské společnosti jiných kontinentů aplikují moderní marketingový management značky, respektující přání a potřeby zákazníků, týkající se chuti vína. Evropští producenti vína dodržují při výrobě a prodeji vína tradiční postupy a tradiční vinařskou kulturu, vykazující velkou fragmentaci.

  • Czech name

    Marketingový management značek vína

  • Czech description

    Úspěšnými značkami na světovém trhu s vínem se postupně stávají společnosti z netradičních vinařských zemí, které byly ještě před několika lety neznámé. Tyto nové vinařské společnosti jiných kontinentů aplikují moderní marketingový management značky, respektující přání a potřeby zákazníků, týkající se chuti vína. Evropští producenti vína dodržují při výrobě a prodeji vína tradiční postupy a tradiční vinařskou kulturu, vykazující velkou fragmentaci.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Víno jako multikulturní fenomén

  • ISBN

    978-80-87273-01-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    257

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Romana Lešingrová, Uherské Hradiště

  • Place of publication

    Uherské Hradiště

  • Event location

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Event date

    Apr 23, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article