Consumer behaviour characterization of the segment 50 + in the Moravian-Silesian region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001701" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001701 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Charakteristika spotřebního chování segmentu 50+v Moravskoslezském kraji
Original language description
Tato monografie se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě realizace primárního šetření byly porovnány dvě skupiny respondentů, a to ve věkové kategorii 50 - 60 let (ekonomicky aktivní) a 61+ (ekonomicky neaktivní) s cílem konstatovat odlišnosti v oblasti demografických, sociálně ekonomických a spotřebitelských znaků. Druhou etapou marketingového šetření bylo vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let a navržení vhodných marketingových programů pro jednotlivé segmenty (klastry) v rámci vymezené cílové skupiny.
Czech name
Charakteristika spotřebního chování segmentu 50+v Moravskoslezském kraji
Czech description
Tato monografie se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě realizace primárního šetření byly porovnány dvě skupiny respondentů, a to ve věkové kategorii 50 - 60 let (ekonomicky aktivní) a 61+ (ekonomicky neaktivní) s cílem konstatovat odlišnosti v oblasti demografických, sociálně ekonomických a spotřebitelských znaků. Druhou etapou marketingového šetření bylo vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let a navržení vhodných marketingových programů pro jednotlivé segmenty (klastry) v rámci vymezené cílové skupiny.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7248-770-7
Number of pages
131
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—