How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001468" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001468 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?
Original language description
Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základěprimárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.
Czech name
Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?
Czech description
Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základěprimárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na vytvoření segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-04-0
Number of pages of the result
8
Pages from-to
99-106
Number of pages of the book
218
Publisher name
UTB Zlín
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—