All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Personal Developing Programs - the Tool of Coaching Undergraduates to Life Planning as Way of Intercultural Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001756" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001756 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace

  • Original language description

    Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.

  • Czech name

    Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace

  • Czech description

    Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Szkola, komunikacja i edukacja. Komunikowanie w róznorodych relacjach interpersonalnych

  • ISBN

    978-83-7780-320-2

  • Number of pages of the result

    47

  • Pages from-to

    131-177

  • Number of pages of the book

    227

  • Publisher name

    Wydawnictvwo Adam Marszalek

  • Place of publication

    Toruń

  • UT code for WoS chapter