The Personal Developing Programs - the Tool of Coaching Undergraduates to Life Planning as Way of Intercultural Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001756" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001756 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace
Original language description
Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.
Czech name
Osobní rozvojové programy - nástroj koučování vysokoškoláků k životnímu plánování jako způsobu interkulturní komunikace
Czech description
Stať pojednává o osobních rozvojových programech jako nástroji koučování k životnímu plánování vysokoškoláků při interkulturní komunikaci. Podmínky interkulturní komunikace v etapě informačního a znalostního věku popisuje úvod. První část statě se věnujemetodologii sekundární případové studie. Druhá část popisuje koncept životního plánování s odkazem na soulad sféry osobního managementu, zkoumání učení a práce a formování života a práce. Třetí část charakterizuje výběrový soubor respondentů. Čtvrtá část interpretuje výsledky sekundární případové studie. Závěr potvrzuje přínos koučování k zvládání životního plánování vysokoškoláky v interkulturní komunikaci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Szkola, komunikacja i edukacja. Komunikowanie w róznorodych relacjach interpersonalnych
ISBN
978-83-7780-320-2
Number of pages of the result
47
Pages from-to
131-177
Number of pages of the book
227
Publisher name
Wydawnictvwo Adam Marszalek
Place of publication
Toruń
UT code for WoS chapter
—