All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional brands and identity of regions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002264" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002264 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální značky a identita regionů

  • Original language description

    Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanostspotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.

  • Czech name

    Regionální značky a identita regionů

  • Czech description

    Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanostspotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing identity

  • ISBN

    978-80-8105-553-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    265-280

  • Publisher name

    Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Nov 4, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article