Regional brands and identity of regions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002264" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002264 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální značky a identita regionů
Original language description
Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanostspotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.
Czech name
Regionální značky a identita regionů
Czech description
Na zahraničních trzích vidíme trendy, které na jedné straně poukazují na růst množství globálních výrobků, které jsou vyráběny a distribuovány po celém světě a na druhé straně vidíme i trend opačný související s potřebou odlišení a odporem proti uniformitě. Každý region je spojen s určitými tradicemi a kulturou a má svoji identitu, o které se nediskutuje jenom v psychologii, ale i v médiích, marketingu a vědě. Regionální potraviny jsou nedílnou součástí českého kulturního dědictví a bylo by škoda toho nevyužít při rozvoji obchodu i ekonomiky a při posilování vztahů regionálních výrobců, obchodu i spotřebitelů. Tento článek se zabývá dílčími výzkumnými výsledky vztahujícími se k regionům a regionálním značkám a jejich podpoře s ohledem na informovanostspotřebitelů a malé a střední podnikání. Součástí článku je stručná teoretická rozprava ke zkoumané problematice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing identity
ISBN
978-80-8105-553-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
265-280
Publisher name
Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Nov 4, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—