All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE CONCEPT OF COMPLAINTS IN THE GOVERMENT SECTOR AS PART OF THE IMPLEMENTATION OF CRM

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002513" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002513 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM

  • Original language description

    Článek se zabývá pojetím CRM v sektoru státní správy. CRM je využívaným nástrojem v soukromé sféře, podniky se snaží přistupovat k zákazníkům nejen jako ke zdroji zisku, ale jako k obchodním partnerům, se kterými mají dobré vztahy. Ve státní správě lze za zákazníky považovat občany. První část článku je věnována statistice stížností občanů na práci policistů a druhá část je věnována výzkumu vnímání příslušníků Policie ČR na problematiku stížností. Téma problematiky "Řízení vztahů se zákazníky" nikoli však v soukromé firmě, ale ve státní organizaci je poněkud nezvyklé, nicméně právě z tohoto důvodu je nesmírně zajímavá jeho aplikace a implementování. Zvláště pak jedná-li o natolik specifickou státní organizaci jakou je Policie České republiky.

  • Czech name

    Pojetí stížnosti v sektoru státní správy jako součást uplatňování CRM

  • Czech description

    Článek se zabývá pojetím CRM v sektoru státní správy. CRM je využívaným nástrojem v soukromé sféře, podniky se snaží přistupovat k zákazníkům nejen jako ke zdroji zisku, ale jako k obchodním partnerům, se kterými mají dobré vztahy. Ve státní správě lze za zákazníky považovat občany. První část článku je věnována statistice stížností občanů na práci policistů a druhá část je věnována výzkumu vnímání příslušníků Policie ČR na problematiku stížností. Téma problematiky "Řízení vztahů se zákazníky" nikoli však v soukromé firmě, ale ve státní organizaci je poněkud nezvyklé, nicméně právě z tohoto důvodu je nesmírně zajímavá jeho aplikace a implementování. Zvláště pak jedná-li o natolik specifickou státní organizaci jakou je Policie České republiky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XIII

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    69-77

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database