All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of logistics customer communication channels in the region NUTS II

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002906" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002906 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://fmv.euba.sk/files/Smolenice_2014.pdf" target="_blank" >http://fmv.euba.sk/files/Smolenice_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II

  • Original language description

    Cílem článku je analyzovat problematiku logistické zákaznické komunikace. Za tímto účelem je text rozdělen do dvou částí. První část se zabývá přehledem literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce s důrazem nakvalitu zákaznického servisu. Ve druhé části jsou prezentovány výsledky průzkumu, který byl realizován s manažery a majiteli náhodně vybraných společností z Moravskoslezského kraje, které působily na trhu k 1.1.2013. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi typem komunikačních kanálů a velikosti firem a polem působnosti.

  • Czech name

    Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II

  • Czech description

    Cílem článku je analyzovat problematiku logistické zákaznické komunikace. Za tímto účelem je text rozdělen do dvou částí. První část se zabývá přehledem literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce s důrazem nakvalitu zákaznického servisu. Ve druhé části jsou prezentovány výsledky průzkumu, který byl realizován s manažery a majiteli náhodně vybraných společností z Moravskoslezského kraje, které působily na trhu k 1.1.2013. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi typem komunikačních kanálů a velikosti firem a polem působnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    International Relations 2014, Contemporary issues of world economics and politics

  • ISBN

    978-80-225-3980-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    105-113

  • Publisher name

    House EKONÓM

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Zámek Smolenice

  • Event date

    Dec 4, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article