Analysis of communication channels as one of the important aspects of logistics management in enterprises
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003570" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003570 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích
Original language description
Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.
Czech name
Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích
Czech description
Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy 2014, 9. ročník mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87314-67-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
542
Pages from-to
33-40
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Nov 13, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—