All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of communication channels as one of the important aspects of logistics management in enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003570" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003570 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích

  • Original language description

    Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.

  • Czech name

    Analýza komunikačních kanálů jako jednoho z významných aspektů řízení logistiky v podnicích

  • Czech description

    Cílem tohoto článku je analyzovat problematiku komunikace mezi dodavatelem a odběratelem. K naplnění cíle je článek rozdělen do dvou hlavních částí. První část obsahuje rešerše literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými částmi dodavatelského řetězce. Je zde také zdůrazněn komunikace z hlediska kvality zákaznického servisu. Druhá část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno s majiteli a manažery podniků v České republice, konkrétně v Moravskoslezském kraji, které fungovaly na trhu k 1. lednu 2013. Používání komunikačních kanálů je studováno z hlediska velikosti firmy, oboru podnikání, právní formy a pole působnosti. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi druhemkomunikačních kanálů, polem působnosti a velikosti podniků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy 2014, 9. ročník mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    542

  • Pages from-to

    33-40

  • Publisher name

    SVŠE Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Nov 13, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article