Marketing perception of the Defined Customers´Segment in the Financial Services Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003567" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003567 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb
Original language description
Tento článek se zaměřil na popis chování vymezené cílové skupiny zákazníků na trhu finančních služeb v České republice (Moravskoslezském kraji), a to ve věkové kategorii 50 - 60 let. Až do nedávné doby poskytovatelé finančních služeb měli malý zájem zacílit nabídku služeb na tuto specifickou skupinu zákazníků. Starší zákazníci (senioři) jsou často vnímání jako podnikatelsky neperspektivní. V současné době však pomalu začínají české podnikatelské subjekty reagovat na skutečnost, že senioři mohou mít větší finanční zdroje než mladší věkové skupiny. Tento segment má zároveň vyšší nároky a očekávání v oblasti poskytovaných služeb než dříve. Nezanedbatelnou skutečností je také fakt, že velikost tohoto segmentu díky probíhajícím demografickým změnám se zvětšuje. V oblasti marketingu, to znamená adaptaci na nové rozvrstvení společnosti, definování nových cílových skupin, hledání vhodných způsobů, jak získat, udržet a komunikovat s touto skupinou zákazníků. Pro potřeby tohoto článku byly anal
Czech name
Marketingové vnímání vymezeného segmentu zákazníků na trhu finančních služeb
Czech description
Tento článek se zaměřil na popis chování vymezené cílové skupiny zákazníků na trhu finančních služeb v České republice (Moravskoslezském kraji), a to ve věkové kategorii 50 - 60 let. Až do nedávné doby poskytovatelé finančních služeb měli malý zájem zacílit nabídku služeb na tuto specifickou skupinu zákazníků. Starší zákazníci (senioři) jsou často vnímání jako podnikatelsky neperspektivní. V současné době však pomalu začínají české podnikatelské subjekty reagovat na skutečnost, že senioři mohou mít větší finanční zdroje než mladší věkové skupiny. Tento segment má zároveň vyšší nároky a očekávání v oblasti poskytovaných služeb než dříve. Nezanedbatelnou skutečností je také fakt, že velikost tohoto segmentu díky probíhajícím demografickým změnám se zvětšuje. V oblasti marketingu, to znamená adaptaci na nové rozvrstvení společnosti, definování nových cílových skupin, hledání vhodných způsobů, jak získat, udržet a komunikovat s touto skupinou zákazníků. Pro potřeby tohoto článku byly anal
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
XV
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
119-129
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—