Functional model of the GLDS subsystem
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48029483%3A_____%2F16%3AN0000003" target="_blank" >RIV/48029483:_____/16:N0000003 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Funkční vzorek GLDS
Original language description
Aplikačně specifický subsystém GLDS implementovaný ve dvou částech: mobilní část (značená GLDS_mb) a stacionární část (značená GLDS_st); přičemž tento subsystém je díky implementovaným algoritmům pro detekci a potlačení poruch v satelitním navigačním systému a přijímači schopen na základě hrubých GNSS dat generovat dostatečně přesný a bezpečný odhad polohy, rychlosti a času přijímače.
Czech name
Funkční vzorek GLDS
Czech description
Aplikačně specifický subsystém GLDS implementovaný ve dvou částech: mobilní část (značená GLDS_mb) a stacionární část (značená GLDS_st); přičemž tento subsystém je díky implementovaným algoritmům pro detekci a potlačení poruch v satelitním navigačním systému a přijímači schopen na základě hrubých GNSS dat generovat dostatečně přesný a bezpečný odhad polohy, rychlosti a času přijímače.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TB0200MD051" target="_blank" >TB0200MD051: Railway Traffic Safety improvement on Regional Lines Making Use of Satellite Systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
V03
Numerical identification
—
Technical parameters
• Charakteristiky týkající se přesnosti bezpečných odhadů velikosti rychlosti a polohy jsou závislé na nastavení funkčního vzorku (na parametrech prostředí, ve kterém má FV pracovat a na požadavku na přípustnou chybovost odhadu) • Požadavek „průměrně jeden chybný odhad z 105 odhadů“ o Odhad polohy: V průměrném prostředí do +-25metrů a v prostředí s velikým stíněním do +-40metrů. o Odhad rychlosti: V průměrném prostředí do +-6,0km/hod a v prostředí s velikým stíněním do +-11,5km/hod. • Požadavek „průměrně jeden chybný odhad z 109 odhadů“ o Odhad polohy: V průměrném prostředí do +-31metrů a v prostředí s velikým stíněním do +-50metrů. o Odhad rychlosti: V průměrném prostředí do +-7,0km/hod a v prostředí s velikým stíněním do +-14,0km/hod.
Economical parameters
Funkční vzorek subsystému GLDS slouží pouze pro potřeby dalšího vývoje zabezpečovacího zařízení pro vedlejší tratě Radioblok RB1
Application category by cost
—
Owner IČO
66003008
Owner name
Ministerstvo dopravy ČR
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—