Pilot verification of the signalling system Radioblok RB1 intended for the regional railway lines
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48029483%3A_____%2F16%3AN0000005" target="_blank" >RIV/48029483:_____/16:N0000005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Provozní ověření aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě v rámci projektu RegioSAT
Original language description
Provozní demonstrace či ověření formou zkušebního či ověřovacího provozu aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě verze RB1. Pro zkušební provoz nového systému bylo využito vhodné tratě, kde je systém Radioblok instalován. Bylo využito Měřicího vozu AŽD Praha vybaveného palubní částí systému RBA-10 z důvodu sdílení stávajících komponent vozidlové části systému RBA-10 pro nový systém RB1. Výsledky ověření zahrnují výsledky testů dle navržených testovacích scénářů. Byla demonstrována provozuschopnost, bezpečnost a další výkonnostní parametry poloprovozu.
Czech name
Provozní ověření aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě v rámci projektu RegioSAT
Czech description
Provozní demonstrace či ověření formou zkušebního či ověřovacího provozu aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě verze RB1. Pro zkušební provoz nového systému bylo využito vhodné tratě, kde je systém Radioblok instalován. Bylo využito Měřicího vozu AŽD Praha vybaveného palubní částí systému RBA-10 z důvodu sdílení stávajících komponent vozidlové části systému RBA-10 pro nový systém RB1. Výsledky ověření zahrnují výsledky testů dle navržených testovacích scénářů. Byla demonstrována provozuschopnost, bezpečnost a další výkonnostní parametry poloprovozu.
Classification
Type
Z<sub>polop</sub> - Pilot plant
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TB0200MD051" target="_blank" >TB0200MD051: Railway Traffic Safety improvement on Regional Lines Making Use of Satellite Systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
V05
Numerical identification
—
Technical parameters
• Realizováno na trati Číčenice Volary v úseku Číčenice Prachatice, přičemž na této trati se provoz řídí předpisem D4 a Vyhláškou 173/1995 v pl. znění. • Přítomnost vozidel na trati: dle D4 maximálně jedno vozidlo v mezistaničním úseku • Pohotovost informace o bezpečném odhadu polohy a rychlosti umožňující práci v módu RB1: cca v 90% časových okamžiků • Přesnost bezpečného odhadu polohy, je-li odhad k dispozici: v 90% do +-50m; při minimálně stíněné obloze téměř vždy (cca 98%) do +-25m • Přesnost bezpečného odhadu velikosti rychlosti, je-li odhad k dispozici: v 75% do +-5km/hod a v 90% do +-10km/hod. Při minimálně stíněné obloze téměř vždy (99%) do +-5km/hod. • Vyvolání nouzové brzdy z důvodu projetí povolení k jízdě: cca do 25metrů po projetí inkriminovaného bodu. • Detekce významného překročení maximální povolené rychlosti (o 5km/hod a více) v daném úseku: do 1s.
Economical parameters
Provozní ověření slouží pouze pro potřeby dalšího vývoje zabezpečovacího zařízení pro vedlejší tratě Radioblok RB1 a pro potřeby předvedení aktuálního stavu vývoje zabezpečovacího systému zástupcům Ministerstva dopravy
Application category by cost
—
Owner IČO
66003008
Owner name
Ministerstvo dopravy ČR
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—