Preliminary performance analysis of the signalling system Radioblok RB1 and the description of its relationships to the laws and railway standards
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48029483%3A_____%2F16%3AN0000004" target="_blank" >RIV/48029483:_____/16:N0000004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studie technické standardizace a parametrů RAMS aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě
Original language description
Studie uvádí rozbor stavu současné technické legislativy v oblasti zabezpečení regionálních drah. Studie posuzuje současný rámec technických norem pro uvedení výsledků projektu do reálného provozu a jaká je nezbytná novelizace stávajících technických norem stanovujících technické požadavky na veškeré součásti dráhy a drážních a kolejových vozidel. Navrhuje změny norem, jejichž provedení umožní propojení a kompatibilitu relevantních zařízení, dále umožní zajištění bezpečnosti a spolehlivosti navrženého systému zabezpečení železniční tratě s nízkou a velmi nízkou intenzitou železničního provozu a také umožní plynulý pohyb drážních vozidel po dráze vybavené navrženým řešením. V neposlední řadě studie provádí rozbor RAMS parametrů i dalších výkonnostních parametrů (přesnost lokalizace vlaku, přesnost odhadu rychlosti vlaku, pohotovost údajů z bezpečného lokalizace vlaku, aj.), dosažených či dosažitelných navrženým řešením.
Czech name
Studie technické standardizace a parametrů RAMS aplikace Radiobloku pro vedlejší tratě
Czech description
Studie uvádí rozbor stavu současné technické legislativy v oblasti zabezpečení regionálních drah. Studie posuzuje současný rámec technických norem pro uvedení výsledků projektu do reálného provozu a jaká je nezbytná novelizace stávajících technických norem stanovujících technické požadavky na veškeré součásti dráhy a drážních a kolejových vozidel. Navrhuje změny norem, jejichž provedení umožní propojení a kompatibilitu relevantních zařízení, dále umožní zajištění bezpečnosti a spolehlivosti navrženého systému zabezpečení železniční tratě s nízkou a velmi nízkou intenzitou železničního provozu a také umožní plynulý pohyb drážních vozidel po dráze vybavené navrženým řešením. V neposlední řadě studie provádí rozbor RAMS parametrů i dalších výkonnostních parametrů (přesnost lokalizace vlaku, přesnost odhadu rychlosti vlaku, pohotovost údajů z bezpečného lokalizace vlaku, aj.), dosažených či dosažitelných navrženým řešením.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TB0200MD051" target="_blank" >TB0200MD051: Railway Traffic Safety improvement on Regional Lines Making Use of Satellite Systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
10
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—