All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Drive of interior permanent magnet motor - basic considerations about the features in steady states

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F09%3A00501925" target="_blank" >RIV/49777513:23220/09:00501925 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru - základní úvahy o chování pohonu v ustálených stavech

  • Original language description

    Tato výzkumná zpráva popisuje základní vlastnosti synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety na rotoru (IPMSM) v ustáleném stavu. Uvádí rozbor optimálních režimů MTPA a MTPF v ustáleném stavu pro celý rozsah otáček motoru. Optima zajišťují maximální možný moment motoru po celý otáčkový rozsah. Dle simulačních programů jsou vykresleny momentové charakteristiky M=f(|Isd|), M=f(beta) a průběhy důležitých veličin motoru při rozjezdu pohonu od nulových do maximálních otáček. Na základě vlastnostímotoru je navrženo optimální řízení (z hlediska účinnosti) pro kolový pohon. Navržené řízení je ověřeno simulacemi.

  • Czech name

    Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru - základní úvahy o chování pohonu v ustálených stavech

  • Czech description

    Tato výzkumná zpráva popisuje základní vlastnosti synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety na rotoru (IPMSM) v ustáleném stavu. Uvádí rozbor optimálních režimů MTPA a MTPF v ustáleném stavu pro celý rozsah otáček motoru. Optima zajišťují maximální možný moment motoru po celý otáčkový rozsah. Dle simulačních programů jsou vykresleny momentové charakteristiky M=f(|Isd|), M=f(beta) a průběhy důležitých veličin motoru při rozjezdu pohonu od nulových do maximálních otáček. Na základě vlastnostímotoru je navrženo optimální řízení (z hlediska účinnosti) pro kolový pohon. Navržené řízení je ověřeno simulacemi.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Drive system with synchronous permanent magnet motors</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů