New Control System of Electrically Regenerable Diesel Particulate Filters
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923506" target="_blank" >RIV/49777513:23220/14:43923506 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic
Original language description
Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kdenestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti.
Czech name
Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic
Czech description
Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kdenestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI4%2F114" target="_blank" >FR-TI4/114: SCR (Selective Catalytic Reduction) system with direct injection of urea without additional air</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů