All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New Control System of Electrically Regenerable Diesel Particulate Filters

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923506" target="_blank" >RIV/49777513:23220/14:43923506 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic

  • Original language description

    Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kdenestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti.

  • Czech name

    Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic

  • Czech description

    Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kdenestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FR-TI4%2F114" target="_blank" >FR-TI4/114: SCR (Selective Catalytic Reduction) system with direct injection of urea without additional air</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů