All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Are voters also influenced by candidates' personal attributes in the 2nd round of senate elections?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F09%3A00501789" target="_blank" >RIV/49777513:23330/09:00501789 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přihlížejí voliči i ve druhém kole senátních voleb k osobnostním charakteristikám kandidátů?

  • Original language description

    Volební chování voličů v prvním kole voleb do Senátu je podle předchozích studií značně personifikované. Individuální vlastnosti kandidátů přinášejí volební zisky nad rámec preferencí pro volební stranu. V tomto textu ukazují, zda (a do jaké míry) je personifikováno i druhé kolo voleb. K analýze používám data z panelového šetření, které bylo provedeno při příležitosti senátních voleb v roce 1996. Ukazuji, že personifikace volebního chování je ve druhém kole voleb podstatně slabší než v kole prvním. Rozhodující pro úspěch ve druhém kole je volební strana kandidáta.

  • Czech name

    Přihlížejí voliči i ve druhém kole senátních voleb k osobnostním charakteristikám kandidátů?

  • Czech description

    Volební chování voličů v prvním kole voleb do Senátu je podle předchozích studií značně personifikované. Individuální vlastnosti kandidátů přinášejí volební zisky nad rámec preferencí pro volební stranu. V tomto textu ukazují, zda (a do jaké míry) je personifikováno i druhé kolo voleb. K analýze používám data z panelového šetření, které bylo provedeno při příležitosti senátních voleb v roce 1996. Ukazuji, že personifikace volebního chování je ve druhém kole voleb podstatně slabší než v kole prvním. Rozhodující pro úspěch ve druhém kole je volební strana kandidáta.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Fakulty filozofické Západočeské univerzity v Plzni

  • ISSN

    1802-0364

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database