All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational motive as result and condition for the application of pedagogical content knowledge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F08%3A43912913" target="_blank" >RIV/49777513:23420/08:43912913 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.ped.muni.cz/warts/publikace/INSEA_web.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/warts/publikace/INSEA_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávací motiv jako důsledek a podmínka uplatnění didaktické znalosti obsahu

  • Original language description

    Příspěvek představuje na konkrétním příkladu využití konceptové analýzy jako nástroje didaktické reflexe ve výtvarné výchově. Analýza má hermeneutický charakter a ústí do porozumění propojenosti uměleckých konceptů a pre-konceptů účastníků vyjadřovanýchv průběhu aktivity. Vzdělávací motiv je rozpoznanou vazbou mezi žákovským prekonceptem obsahu a expertní reprezentací tohoto obsahu, etablovanou v oblasti dané kultury. Postulování vzdělávacího motivu vyžaduje didaktickou znalost obsahu.

  • Czech name

    Vzdělávací motiv jako důsledek a podmínka uplatnění didaktické znalosti obsahu

  • Czech description

    Příspěvek představuje na konkrétním příkladu využití konceptové analýzy jako nástroje didaktické reflexe ve výtvarné výchově. Analýza má hermeneutický charakter a ústí do porozumění propojenosti uměleckých konceptů a pre-konceptů účastníků vyjadřovanýchv průběhu aktivity. Vzdělávací motiv je rozpoznanou vazbou mezi žákovským prekonceptem obsahu a expertní reprezentací tohoto obsahu, etablovanou v oblasti dané kultury. Postulování vzdělávacího motivu vyžaduje didaktickou znalost obsahu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F1081" target="_blank" >GA406/06/1081: Theoretical sources of the instructional using concept mapping software and their experimental verification in the hypermedia learning environment</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Veřejnost a kouzlo vizuality : rozvoj teoretických základů výtvarné výchovy a otázky kulturního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-4722-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    155-164

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 20, 2008

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article