All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Psychology in education and its psychodidactical aspects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43898384" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43898384 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty

  • Original language description

    Publikace je určena učitelům psychologie (stávajícím i budoucím), případně výchovy ke zdraví či jiných příbuzných předmětů, ve kterých jsou psychologická témata součástí vzdělávacích obsahů, pro ně jsou také nabídnuty konkrétní ukázky a náměty pro výuku.Publikace je také určena těm pedagogům, kteří rozumějí požadavku psychodidaktické citlivosti, pro ně může být nabízená publikace inspirací v jejich pedagogické praxi. Ocitáme se v období transformace našeho školství, kdy se realizují zásadní změny ve vzdělávání ve prospěch humanizace školy a celoživotního učení. Psychologický, lépe psychodidaktický přístup řeší určitý paradox současné školy - školy zaměřené na výkon i na osobnostní a sociální rozvoj žáka. Z pohledu psychologie se nabízí otázka, jak může pomoci učitelům při jejich práci, při výuce, aby neztratili ze zorného pole obsah, který se má žák naučit, a zároveň rozvíjeli osobnostní cíle směřující k žákovi. V tomto směru se snaží publikace nabídnout některé náměty k přemýšlení, i

  • Czech name

    Psychologie ve vzdělávání a její psychodidaktické aspekty

  • Czech description

    Publikace je určena učitelům psychologie (stávajícím i budoucím), případně výchovy ke zdraví či jiných příbuzných předmětů, ve kterých jsou psychologická témata součástí vzdělávacích obsahů, pro ně jsou také nabídnuty konkrétní ukázky a náměty pro výuku.Publikace je také určena těm pedagogům, kteří rozumějí požadavku psychodidaktické citlivosti, pro ně může být nabízená publikace inspirací v jejich pedagogické praxi. Ocitáme se v období transformace našeho školství, kdy se realizují zásadní změny ve vzdělávání ve prospěch humanizace školy a celoživotního učení. Psychologický, lépe psychodidaktický přístup řeší určitý paradox současné školy - školy zaměřené na výkon i na osobnostní a sociální rozvoj žáka. Z pohledu psychologie se nabízí otázka, jak může pomoci učitelům při jejich práci, při výuce, aby neztratili ze zorného pole obsah, který se má žák naučit, a zároveň rozvíjeli osobnostní cíle směřující k žákovi. V tomto směru se snaží publikace nabídnout některé náměty k přemýšlení, i

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-2433-1

  • Number of pages

    272

  • Publisher name

    Grada Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book