In-service teacher training: Mentoring teachers in the Step by Step Program
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43915798" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43915798 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu
Original language description
V textu jsou vedle charakteristiky programu Začít spolu, popisu procesu certifikace a vymezení standardu kvality pedagogické práce v programu Začít spolu, popsány a vyhodnoceny zkušenosti s prováděním kolegiální podpory- mentoringu u učitelů na ZŠ.
Czech name
Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu
Czech description
V textu jsou vedle charakteristiky programu Začít spolu, popisu procesu certifikace a vymezení standardu kvality pedagogické práce v programu Začít spolu, popsány a vyhodnoceny zkušenosti s prováděním kolegiální podpory- mentoringu u učitelů na ZŠ.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mentoring v učitelství
ISBN
978-80-7290-589-8
Number of pages of the result
26
Pages from-to
147-172
Number of pages of the book
204
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
V Praze
UT code for WoS chapter
—