The Conception of Educational Goals in The Czech Republic and Germany. Art-Pedagogical Curriculum Document Interpretation at Czech and Bavarian Gymnasiums (Grammar Schools Br.)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43918174" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43918174 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu aneb umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií
Original language description
Obsahem výzkumné práce je komparace soudobých vzdělávacích cílů v ČR a Německu se zaměřením na komparaci českého a bavorského programu uměleckého vzdělávání pro gymnázia. Porovnání odlišně pojatých kurikulárních dokumentů se uskutečnilo na základě operacionalizace sledovaných kategorií se zřetelem k vystižení jejich vzdělávacích obsahů. Možnosti naplňování cílových kategorií vzdělávání byly ověřovány v terénním výzkumu a ilustrovány na základě dat a autentických výtvarných produktů žáků. Předpokladem realizace uvedeného výzkumu byla deskripce systému uměleckého vzdělávání v Německu a překladatelská práce v oblasti pedagogiky umění v 2. pol. 20. stol. a 21. stol.
Czech name
Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu aneb umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií
Czech description
Obsahem výzkumné práce je komparace soudobých vzdělávacích cílů v ČR a Německu se zaměřením na komparaci českého a bavorského programu uměleckého vzdělávání pro gymnázia. Porovnání odlišně pojatých kurikulárních dokumentů se uskutečnilo na základě operacionalizace sledovaných kategorií se zřetelem k vystižení jejich vzdělávacích obsahů. Možnosti naplňování cílových kategorií vzdělávání byly ověřovány v terénním výzkumu a ilustrovány na základě dat a autentických výtvarných produktů žáků. Předpokladem realizace uvedeného výzkumu byla deskripce systému uměleckého vzdělávání v Německu a překladatelská práce v oblasti pedagogiky umění v 2. pol. 20. stol. a 21. stol.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-228-4
Number of pages
246
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—