All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Conception of Educational Goals in The Czech Republic and Germany. Art-Pedagogical Curriculum Document Interpretation at Czech and Bavarian Gymnasiums (Grammar Schools Br.)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43918174" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43918174 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu aneb umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií

  • Original language description

    Obsahem výzkumné práce je komparace soudobých vzdělávacích cílů v ČR a Německu se zaměřením na komparaci českého a bavorského programu uměleckého vzdělávání pro gymnázia. Porovnání odlišně pojatých kurikulárních dokumentů se uskutečnilo na základě operacionalizace sledovaných kategorií se zřetelem k vystižení jejich vzdělávacích obsahů. Možnosti naplňování cílových kategorií vzdělávání byly ověřovány v terénním výzkumu a ilustrovány na základě dat a autentických výtvarných produktů žáků. Předpokladem realizace uvedeného výzkumu byla deskripce systému uměleckého vzdělávání v Německu a překladatelská práce v oblasti pedagogiky umění v 2. pol. 20. stol. a 21. stol.

  • Czech name

    Pojetí vzdělávacích cílů v ČR a Německu aneb umělecko-pedagogická interpretace kurikulárních dokumentů českých a bavorských gymnázií

  • Czech description

    Obsahem výzkumné práce je komparace soudobých vzdělávacích cílů v ČR a Německu se zaměřením na komparaci českého a bavorského programu uměleckého vzdělávání pro gymnázia. Porovnání odlišně pojatých kurikulárních dokumentů se uskutečnilo na základě operacionalizace sledovaných kategorií se zřetelem k vystižení jejich vzdělávacích obsahů. Možnosti naplňování cílových kategorií vzdělávání byly ověřovány v terénním výzkumu a ilustrovány na základě dat a autentických výtvarných produktů žáků. Předpokladem realizace uvedeného výzkumu byla deskripce systému uměleckého vzdělávání v Německu a překladatelská práce v oblasti pedagogiky umění v 2. pol. 20. stol. a 21. stol.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7315-228-4

  • Number of pages

    246

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book