Research into the Quality of the Information Function of Assessment in Secondary School Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919424" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919424 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi
Original language description
Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu, a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem výzkumu byla analýza příčin chyb (na úrovni žáků a učitelů) a reakcí na chybu; součástí výzkumu bylo zjišťování významových konotací pojmu chyba v pedagogickém kontextu.
Czech name
Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi
Czech description
Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu, a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem výzkumu byla analýza příčin chyb (na úrovni žáků a učitelů) a reakcí na chybu; součástí výzkumu bylo zjišťování významových konotací pojmu chyba v pedagogickém kontextu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
63
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
21
Pages from-to
372-392
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—