All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research into the Quality of the Information Function of Assessment in Secondary School Practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919424" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919424 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi

  • Original language description

    Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu, a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem výzkumu byla analýza příčin chyb (na úrovni žáků a učitelů) a reakcí na chybu; součástí výzkumu bylo zjišťování významových konotací pojmu chyba v pedagogickém kontextu.

  • Czech name

    Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi

  • Czech description

    Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu, a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem výzkumu byla analýza příčin chyb (na úrovni žáků a učitelů) a reakcí na chybu; součástí výzkumu bylo zjišťování významových konotací pojmu chyba v pedagogickém kontextu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    63

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    21

  • Pages from-to

    372-392

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database