All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Blended Learning in Academic Staff Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43927565" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43927565 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Blended learning ve vzdělávání akademických pracovníků

  • Original language description

    Jednou z významných z cest k excelenci ve vysokoškolské výuce je vzdělávání akademických pracovníků v oblasti vysokoškolské pedagogiky. Tato studie přináší shrnutí dílčích výzkumných šetření a praktických zkušeností získaných díky realizaci metodických kurzů pro akademické pracovníky, které se konají od roku 2004 na Západočeské univerzitě v Plzni a dalších vysokoškolských institucích v České republice. V příspěvku jsou popsány organizační modely vzdělávacích programů pro akademické pracovníky, které byly sestaveny dle zahraničních trendů a v praxi ověřeny. Modely využívají výhod kombinace prezenčního a on-line vzdělávání (blended learning). Po stránce obsahové se jedná o kurzy věnované metodice distančního a on-line vzdělávání a kurzy pro začínající vysokoškolské učitele věnované vysokoškolské pedagogice. V příspěvku je podrobněji popsán kurz Konstruktivismus v kostce.

  • Czech name

    Blended learning ve vzdělávání akademických pracovníků

  • Czech description

    Jednou z významných z cest k excelenci ve vysokoškolské výuce je vzdělávání akademických pracovníků v oblasti vysokoškolské pedagogiky. Tato studie přináší shrnutí dílčích výzkumných šetření a praktických zkušeností získaných díky realizaci metodických kurzů pro akademické pracovníky, které se konají od roku 2004 na Západočeské univerzitě v Plzni a dalších vysokoškolských institucích v České republice. V příspěvku jsou popsány organizační modely vzdělávacích programů pro akademické pracovníky, které byly sestaveny dle zahraničních trendů a v praxi ověřeny. Modely využívají výhod kombinace prezenčního a on-line vzdělávání (blended learning). Po stránce obsahové se jedná o kurzy věnované metodice distančního a on-line vzdělávání a kurzy pro začínající vysokoškolské učitele věnované vysokoškolské pedagogice. V příspěvku je podrobněji popsán kurz Konstruktivismus v kostce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogica actualis IV : Excelencia - nový fenomén vo vysokoškolskom vzdelávaní?

  • ISBN

    978-80-8105-448-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    132-139

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Dec 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article