Undergraduate courses for kindergarten teachers as a dialogue between theory and practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43920022" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43920022 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí
Original language description
Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.
Czech name
Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí
Czech description
Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů