All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Undergraduate courses for kindergarten teachers as a dialogue between theory and practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43920022" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43920022 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí

  • Original language description

    Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.

  • Czech name

    Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí

  • Czech description

    Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů