Methodology for Evaluating the Quality of Universities Which Educate Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43924432" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43924432 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/68407700:21630/14:00227035
Result on the web
<a href="http://kvalita.reformy-msmt.cz/vystupy-projektu?file=vloz_soubor&id=249&task=download" target="_blank" >http://kvalita.reformy-msmt.cz/vystupy-projektu?file=vloz_soubor&id=249&task=download</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika hodnocení kvality vysokých škol vzdělávajících učitele
Original language description
Předložený výstup klíčové subaktivity KA1B naplňuje cíl IPN Kvalita vytvořit návrh specifi ckých kritérií hodnocení kvality VŠVU a zapracovat je do systému hodnocení kvality. Zároveň dokládá oprávněnost stanovení tohoto cíle a potvrzuje, že systém hodnocení kvality ITV/VŠ lze doplnit či rozšířit o segmenty, které odpovídají specifi kům dané oblasti vzdělávání. Kritéria hodnocení kvality VŠVU představují jeden z důležitých prvků systému komplexního hodnocení kvality terciárního vzdělávání. Důsledné uplatňování tohoto systému může výrazně přispět k řešení zjištěných problémů a nedostatků v oblasti vzdělávání učitelů a v konečném důsledku i k řešení problémů a zvýšení kvality systému školství v České republice (viz podkapitola 1.2 Identifi kace a formulace základních problémů).
Czech name
Metodika hodnocení kvality vysokých škol vzdělávajících učitele
Czech description
Předložený výstup klíčové subaktivity KA1B naplňuje cíl IPN Kvalita vytvořit návrh specifi ckých kritérií hodnocení kvality VŠVU a zapracovat je do systému hodnocení kvality. Zároveň dokládá oprávněnost stanovení tohoto cíle a potvrzuje, že systém hodnocení kvality ITV/VŠ lze doplnit či rozšířit o segmenty, které odpovídají specifi kům dané oblasti vzdělávání. Kritéria hodnocení kvality VŠVU představují jeden z důležitých prvků systému komplexního hodnocení kvality terciárního vzdělávání. Důsledné uplatňování tohoto systému může výrazně přispět k řešení zjištěných problémů a nedostatků v oblasti vzdělávání učitelů a v konečném důsledku i k řešení problémů a zvýšení kvality systému školství v České republice (viz podkapitola 1.2 Identifi kace a formulace základních problémů).
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů