All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive didactics as a part of professional training student's Faculty of Education WBU in Plzen

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952302" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952302 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní didaktika jako součást profesní přípravy studentů na Fakultě pedagogické Západočeské univerzity v Plzni

  • Original language description

    Předmět Inkluzivní didaktika je explicitně vymezen v metodickém materiálu –„Rámcové požadavky na studijní programy, jejichž absolvováním se získává odborná kvalifikace k výkonu regulovaných povolání pedagogických pracovníků“. Je zařazen do programů jak v oblasti vzdělávání v neučitelské pedagogice, tak především v oblasti vzdělávání učitelské pedagogice. Inkluzivní didaktiku chápeme jako průnik mezi speciální pedagogikou a obecnou didaktikou, přesto řešení této problematiky posuzujeme šířeji. V současné době kurikulum učitelské přípravy na FPE ZČU obsahuje předmět Inkluzivní pedagogika. Dosavadní zkušenost ukazuje, že jediný předmět věnovaný této problematice je nedostatečný. Jde nám o schopnost studentů učitelství vnímat každého žáka z hlediska jeho individuálních potřeb, připravit budoucího učitele jako spolutvůrce inkluzivní kultury školy.

  • Czech name

    Inkluzivní didaktika jako součást profesní přípravy studentů na Fakultě pedagogické Západočeské univerzity v Plzni

  • Czech description

    Předmět Inkluzivní didaktika je explicitně vymezen v metodickém materiálu –„Rámcové požadavky na studijní programy, jejichž absolvováním se získává odborná kvalifikace k výkonu regulovaných povolání pedagogických pracovníků“. Je zařazen do programů jak v oblasti vzdělávání v neučitelské pedagogice, tak především v oblasti vzdělávání učitelské pedagogice. Inkluzivní didaktiku chápeme jako průnik mezi speciální pedagogikou a obecnou didaktikou, přesto řešení této problematiky posuzujeme šířeji. V současné době kurikulum učitelské přípravy na FPE ZČU obsahuje předmět Inkluzivní pedagogika. Dosavadní zkušenost ukazuje, že jediný předmět věnovaný této problematice je nedostatečný. Jde nám o schopnost studentů učitelství vnímat každého žáka z hlediska jeho individuálních potřeb, připravit budoucího učitele jako spolutvůrce inkluzivní kultury školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovatívne trendy v odborových didaktikách v kontexte požiadaviek praxe : zborník študií z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-558-1277-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    536-541

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Nov 13, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article