All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of a field-didactic research as a tool improving quality of educators in Pilsen Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43958891" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43958891 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj oborově-didaktického výzkumu jako prostředku pro zvýšení kvality práce pedagogů v Plzeňském kraji

  • Original language description

    Předkládaná publikace přináší ucelený pohled na současný stav a perspektivy dalšího rozvoje oborově-didaktického výzkumu na Fakultě pedagogické Západočeské univerzity v Plzni (FPE ZČU). Tento výzkum přitom vnímá primárně jako prostředek ke zvýšení kvality pedagogů – absolventů fakulty. Uvedená publikace představuje první, a v rámci České republiky dosud ojedinělý, pokus o zmapování nesmírně komplexních vazeb mezi charakteristikami uchazečů o studium a studentů učitelských oborů, jejich oborově-didaktickou přípravou vycházející (v ideálním případě) z aktuálních výsledků oborově-didaktického výzkumu, a následně kvalitou výuky realizovanou učiteli z praxe (absolventy), která bude nadále zvyšována spoluprací těchto absolventů s fakultou (mimo jiné) na oborově-didaktických výzkumech. Uvedené problematice je nepochybně třeba věnovat pozornost i nadále, a to jak ze strany fakult připravujících učitele, tak rovněž u příslušných orgánů státní správy a samosprávy tak, aby byly pro rozvoj oborově-didaktického výzkumu jako v českých poměrech relativně nové a dosud ne zcela etablované disciplíny vytvořeny vhodné podmínky.

  • Czech name

    Rozvoj oborově-didaktického výzkumu jako prostředku pro zvýšení kvality práce pedagogů v Plzeňském kraji

  • Czech description

    Předkládaná publikace přináší ucelený pohled na současný stav a perspektivy dalšího rozvoje oborově-didaktického výzkumu na Fakultě pedagogické Západočeské univerzity v Plzni (FPE ZČU). Tento výzkum přitom vnímá primárně jako prostředek ke zvýšení kvality pedagogů – absolventů fakulty. Uvedená publikace představuje první, a v rámci České republiky dosud ojedinělý, pokus o zmapování nesmírně komplexních vazeb mezi charakteristikami uchazečů o studium a studentů učitelských oborů, jejich oborově-didaktickou přípravou vycházející (v ideálním případě) z aktuálních výsledků oborově-didaktického výzkumu, a následně kvalitou výuky realizovanou učiteli z praxe (absolventy), která bude nadále zvyšována spoluprací těchto absolventů s fakultou (mimo jiné) na oborově-didaktických výzkumech. Uvedené problematice je nepochybně třeba věnovat pozornost i nadále, a to jak ze strany fakult připravujících učitele, tak rovněž u příslušných orgánů státní správy a samosprávy tak, aby byly pro rozvoj oborově-didaktického výzkumu jako v českých poměrech relativně nové a dosud ne zcela etablované disciplíny vytvořeny vhodné podmínky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-261-0938-9

  • Number of pages

    70

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book