All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The benefits of art for common learning: reasons, conditions, circumstances

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960106" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960106 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vydavatelstviupol.cz/cz/?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_category_id=1&virtuemart_product_id=105500410&Itemid=130" target="_blank" >https://www.vydavatelstviupol.cz/cz/?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_category_id=1&virtuemart_product_id=105500410&Itemid=130</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456652" target="_blank" >10.5507/pdf.20.24456652</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přínosnost umění pro společné vzdělávání: důvody, podmínky, okolnosti

  • Original language description

    Kapitola teoreticky vyjasňuje důvody, podmínky a okolnosti pro dosažení výchovných a vzdělávacích cílů ve společném (inkluzivním) vzdělávání. Identifikuje, charakterizuje, klasifikuje a vysvětluje základní aspekty tvůrčího procesu vedoucího k poznávání prostřednictvím symbolizace poznávaného obsahu a prostřednictvím expresivní experimentace, která tvůrčí symbolizaci doprovází. S východiskem v Goodmanově pojetí symbolizace jako způsobu světatvorby (worldmaking) se v kapitole objasňují funkce expresivních aktivit ve vzdělávacím a výchovném procesu. Na tomto podkladě je pod názvem filetický přístup charakterizována výchovná a vzdělávací koncepce založená na didakticky a výchovně užitečném spojení tvůrčí exprese, expresivní experimentace a reflexe spojené s dialogem ve výchovné skupině.

  • Czech name

    Přínosnost umění pro společné vzdělávání: důvody, podmínky, okolnosti

  • Czech description

    Kapitola teoreticky vyjasňuje důvody, podmínky a okolnosti pro dosažení výchovných a vzdělávacích cílů ve společném (inkluzivním) vzdělávání. Identifikuje, charakterizuje, klasifikuje a vysvětluje základní aspekty tvůrčího procesu vedoucího k poznávání prostřednictvím symbolizace poznávaného obsahu a prostřednictvím expresivní experimentace, která tvůrčí symbolizaci doprovází. S východiskem v Goodmanově pojetí symbolizace jako způsobu světatvorby (worldmaking) se v kapitole objasňují funkce expresivních aktivit ve vzdělávacím a výchovném procesu. Na tomto podkladě je pod názvem filetický přístup charakterizována výchovná a vzdělávací koncepce založená na didakticky a výchovně užitečném spojení tvůrčí exprese, expresivní experimentace a reflexe spojené s dialogem ve výchovné skupině.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Oborová didaktika uměleckých disciplín v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-244-5665-2

  • Number of pages of the result

    43

  • Pages from-to

    11-53

  • Number of pages of the book

    268

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS chapter