BLANK APPS, THEIR USAGE IN NATURAL HISTORY SUBJECTS AND THEIR EFFECT ON STUDENTS ON 2ND STAGE OF ELEMENTARY SCHOOLS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43963596" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43963596 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/07.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/07.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.001</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
BLANK APPS, JEJICH VYUŽITÍ V PŘÍRODOVĚDNÝCH PŘEDMĚTECH A DOPAD NA ŽÁKY 2. STUPNĚ ZŠ
Original language description
Je zapojení online kvízových aplikací do výuky tak efektivní, jak se zdá? Používání blank apps se vposledních měsících velmi rozšířilo, mimo jiné z důvodu zavedení distanční výuky kvůli pandemii Co-Vid-19. Tyto aplikace, často zábavnou formou, umožňují žákům procvičit učivo pomocí kvízů či jiných interaktivních formátů a získat ke svým znalostem zpětnou vazbu. Aplikace mívají atraktivní vzhled, hravou formu a pro učitele i žáky jsou povětšinou velmi uživatelsky přívětivé. Jaký je jejich dopad na žáky? Pomohou jim urychlit fixaci učiva či zlepšit studijní výsledky? Jsou pro ně motivující, zvyšují zájem o předmět? Na tyto otázky hledáme odpověď v následující výzkumné studii pomocí analýzy odborných článků a dotazníkového šetření cíleného na žáky 2. stupně ZŠ.
Czech name
BLANK APPS, JEJICH VYUŽITÍ V PŘÍRODOVĚDNÝCH PŘEDMĚTECH A DOPAD NA ŽÁKY 2. STUPNĚ ZŠ
Czech description
Je zapojení online kvízových aplikací do výuky tak efektivní, jak se zdá? Používání blank apps se vposledních měsících velmi rozšířilo, mimo jiné z důvodu zavedení distanční výuky kvůli pandemii Co-Vid-19. Tyto aplikace, často zábavnou formou, umožňují žákům procvičit učivo pomocí kvízů či jiných interaktivních formátů a získat ke svým znalostem zpětnou vazbu. Aplikace mívají atraktivní vzhled, hravou formu a pro učitele i žáky jsou povětšinou velmi uživatelsky přívětivé. Jaký je jejich dopad na žáky? Pomohou jim urychlit fixaci učiva či zlepšit studijní výsledky? Jsou pro ně motivující, zvyšují zájem o předmět? Na tyto otázky hledáme odpověď v následující výzkumné studii pomocí analýzy odborných článků a dotazníkového šetření cíleného na žáky 2. stupně ZŠ.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
1803-6805
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
243-253
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—