All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TESTING FLORAL MOTIFS FOR CREATION FOR CHILDREN IN KINDERGARTEN

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43964602" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43964602 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/07.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/07.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    TESTOVÁNÍ KVĚTINOVÝCH NÁMĚTŮ NA TVOŘENÍ PRO DĚTI V MŠ

  • Original language description

    Tento příspěvek se zabývá náměty pro rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na důležitost jemné motoriky u dětí, která je nutná pro jejich rozvoj i vstup na základní školu. Uvádí důvody, proč je toto nutné řešit. Cílem článku je představit naší tvorbu, kterou bylo vytvoření několika otestovaných námětů, které se zaměřují na rozvoj jemné motoriky. Při testování nás zajímala souvislost mezi náročností a oblíbeností námětů. Tyto náměty jsme otestovali a následně vznikla malonákladová kniha s náměty, která byla distribuována do některých mateřských škol v Plzeňském kraji. Chtěli jsme tak představit několik zajímavých námětů a činností vhodných do MŠ s rozvojem jemné motoriky ale i v souladu s „Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání“.

  • Czech name

    TESTOVÁNÍ KVĚTINOVÝCH NÁMĚTŮ NA TVOŘENÍ PRO DĚTI V MŠ

  • Czech description

    Tento příspěvek se zabývá náměty pro rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na důležitost jemné motoriky u dětí, která je nutná pro jejich rozvoj i vstup na základní školu. Uvádí důvody, proč je toto nutné řešit. Cílem článku je představit naší tvorbu, kterou bylo vytvoření několika otestovaných námětů, které se zaměřují na rozvoj jemné motoriky. Při testování nás zajímala souvislost mezi náročností a oblíbeností námětů. Tyto náměty jsme otestovali a následně vznikla malonákladová kniha s náměty, která byla distribuována do některých mateřských škol v Plzeňském kraji. Chtěli jsme tak představit několik zajímavých námětů a činností vhodných do MŠ s rozvojem jemné motoriky ale i v souladu s „Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání“.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

    1805-8949

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    87-93

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database