TESTING FLORAL MOTIFS FOR CREATION FOR CHILDREN IN KINDERGARTEN
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43964602" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43964602 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/07.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/07.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
TESTOVÁNÍ KVĚTINOVÝCH NÁMĚTŮ NA TVOŘENÍ PRO DĚTI V MŠ
Original language description
Tento příspěvek se zabývá náměty pro rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na důležitost jemné motoriky u dětí, která je nutná pro jejich rozvoj i vstup na základní školu. Uvádí důvody, proč je toto nutné řešit. Cílem článku je představit naší tvorbu, kterou bylo vytvoření několika otestovaných námětů, které se zaměřují na rozvoj jemné motoriky. Při testování nás zajímala souvislost mezi náročností a oblíbeností námětů. Tyto náměty jsme otestovali a následně vznikla malonákladová kniha s náměty, která byla distribuována do některých mateřských škol v Plzeňském kraji. Chtěli jsme tak představit několik zajímavých námětů a činností vhodných do MŠ s rozvojem jemné motoriky ale i v souladu s „Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání“.
Czech name
TESTOVÁNÍ KVĚTINOVÝCH NÁMĚTŮ NA TVOŘENÍ PRO DĚTI V MŠ
Czech description
Tento příspěvek se zabývá náměty pro rozvoj jemné motoriky u dětí v mateřské škole. Zaměřuje se na důležitost jemné motoriky u dětí, která je nutná pro jejich rozvoj i vstup na základní školu. Uvádí důvody, proč je toto nutné řešit. Cílem článku je představit naší tvorbu, kterou bylo vytvoření několika otestovaných námětů, které se zaměřují na rozvoj jemné motoriky. Při testování nás zajímala souvislost mezi náročností a oblíbeností námětů. Tyto náměty jsme otestovali a následně vznikla malonákladová kniha s náměty, která byla distribuována do některých mateřských škol v Plzeňském kraji. Chtěli jsme tak představit několik zajímavých námětů a činností vhodných do MŠ s rozvojem jemné motoriky ale i v souladu s „Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání“.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
1805-8949
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
87-93
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—