All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A screening tool for identifying students at risk of reduced effectiveness in distance learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43965976" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43965976 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://dist-screening.fpe.zcu.cz/" target="_blank" >https://dist-screening.fpe.zcu.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Screeningový nástroj pro identifikaci žáků ohrožených sníženou efektivitou při distanční výuce

  • Original language description

    Jedná se o screeningový nástroj umožňující na základě vložených dat jednak identifikovat žáky ohrožené sníženou efektivitou při distanční výuce, jednak pak nastavit vhodně parametry výuky z hlediska užívání aktivních metod učení a poměry sychronní a asynchronní výuky. Ačkoliv je samotný nástroj jednoduchý a vyžaduje vložení poměrně malého množství vstupních dat, jde o výsledek velmi komplexního výzkumu do něhož se zapojilo 70 učitelů českého jazyka, fyziky, matematiky, německého jazyka a zeměpisu, a vice než 1400 žáků základních a středních škol.

  • Czech name

    Screeningový nástroj pro identifikaci žáků ohrožených sníženou efektivitou při distanční výuce

  • Czech description

    Jedná se o screeningový nástroj umožňující na základě vložených dat jednak identifikovat žáky ohrožené sníženou efektivitou při distanční výuce, jednak pak nastavit vhodně parametry výuky z hlediska užívání aktivních metod učení a poměry sychronní a asynchronní výuky. Ačkoliv je samotný nástroj jednoduchý a vyžaduje vložení poměrně malého množství vstupních dat, jde o výsledek velmi komplexního výzkumu do něhož se zapojilo 70 učitelů českého jazyka, fyziky, matematiky, německého jazyka a zeměpisu, a vice než 1400 žáků základních a středních škol.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL04000147" target="_blank" >TL04000147: Development of a screening tool identifying pupils prone to lower distance learning effectivity</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    SW-FPE-22-01

  • Technical parameters

    Aplikace dostupná ke stažení na výše odkazované stránce umožňuje po zadání vstupních dat následující: a) Zhodnocení, jak je třída jako celek připravena na distanční výuku z hlediska očekávané efektivity b) Vyhodnocení připravenosti jendotlivých žáků v tomto ohledu a identifikaci těch obzvláště ohrožených. c) Rámcové doporučení, do jaké míry je ve třídě vhodné využívat metody aktivního učení. d) Rámcové doporučení, jak nastavit poměr synchronnní a asynchronní výuky ve třídě. Výsledky jsou uvedeny jednak číselně, jednak je poskytnut slovní komentář. Kontaktní osoba: doc. Mgr. Jiří Kohout, Ph.D., jkohout4@rek.zcu.cz, tel.: +420 377 636 305.

  • Economical parameters

    Ekonomické parametry nelze přesně kvantifikovat, jde o volně dostupný nástroj určený především učitelům z praxe. Zvýšení efektivity (nejen distanční) výuky má však nesporně zásadní ekonomické dopady například do oblasti HDP, jak demonstrovaly četné vědecké studie.

  • Owner IČO

    49777513

  • Owner name

    Západočeská univerzita v Plzni