All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Immersive virtual environment as a didactic tool for teaching student teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43968936" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43968936 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pdfweb.truni.sk/download?kps/konferencie/juvenilia-paedagogica-2023-zbornik.pdf" target="_blank" >https://pdfweb.truni.sk/download?kps/konferencie/juvenilia-paedagogica-2023-zbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Imerzivní virtuální prostředí jako didaktický prostředek pro výuku studentů učitelství

  • Original language description

    Virtuální realita nachází stále častější uplatnění v tréninku komunikačních a pedagogicko-psychologických dovedností budoucích učitelů. V rámci disertační práce, jejíž záměry budou v příspěvku představeny, je na Západočeské univerzitě pod názvem Virtuální třída rozvíjeno specifické imerzní prostředí, které simuluje prostředí reálné školní třídy. V příspěvku budou prezentovány technické parametry a didaktická východiska Virtuální třídy, aktuální verze Virtuální třídy i vize jejího rozvoje do budoucna. Virtuální třída je v současné době využívána pro trénink pedagogicko-psychologických dovedností budoucích učitelů geografie. Studenti a didaktici poskytují zpětnou vazbu, díky které je nástroj postupně doplňován o nové prvky (doplňky vybavení třídy, nové typy avatarů, nové akce avatarů, možnost nahrát vlastní prezentaci studentů, nové rozhraní pro nastavení virtuální třídy apod.).

  • Czech name

    Imerzivní virtuální prostředí jako didaktický prostředek pro výuku studentů učitelství

  • Czech description

    Virtuální realita nachází stále častější uplatnění v tréninku komunikačních a pedagogicko-psychologických dovedností budoucích učitelů. V rámci disertační práce, jejíž záměry budou v příspěvku představeny, je na Západočeské univerzitě pod názvem Virtuální třída rozvíjeno specifické imerzní prostředí, které simuluje prostředí reálné školní třídy. V příspěvku budou prezentovány technické parametry a didaktická východiska Virtuální třídy, aktuální verze Virtuální třídy i vize jejího rozvoje do budoucna. Virtuální třída je v současné době využívána pro trénink pedagogicko-psychologických dovedností budoucích učitelů geografie. Studenti a didaktici poskytují zpětnou vazbu, díky které je nástroj postupně doplňován o nové prvky (doplňky vybavení třídy, nové typy avatarů, nové akce avatarů, možnost nahrát vlastní prezentaci studentů, nové rozhraní pro nastavení virtuální třídy apod.).

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů